28. februar 2023
Årets generalforsamling bød på kampvalg og godt humør. Både på kasserer-posten og bestyrelsesmedlemsposten, var der flere der stillede op. Vildt spændende med kampvalg til alle poster.
Tusind tak til jer der kom og tak til jer der stillede op til bestyrelsen, og tillykke til jer der blev valgt ind.
I dag vidner om, at vi er en sund forening, hvor det er rart at være.
På bestyrelsens vegne
Susanne
25. februar 2023
Alt svømning er aflyst d. 3.- 4. marts pga. stort stævne i begge haller.
Husk vi har generalforsamling på tirsdag. Tilmelding til Susanne på 24 24 48 53 (sms).
Har du ca. 30 timer du vil donere til frivilligt sjovt arbejde om året, så mangler vi stadig en der vil stille op til kasserer posten i bestyrelsen. Timerne bruges primært i januar, når der skal laves årsregnskab, samt i maj når der skal udbetales lidt honorar til de frivillige. Resten af året er det begrænset hvad timer der skal bruges pr måned. Vi holder ca møde hver anden måned i et par timer, inkl aftensmad. Håber rigtig meget at en melder sig, så vi kan fortsættes det gode foreningsarbejde. Klubben kan ikke fungere uden en kasserer..... så HJÆÆÆÆLP. Og vi andre i bestyrelsen er faktisk søde nok.
Og Lene der stopper, har lovet at give en god overlevering til den nye kasserer. Send mig en sms, hvis du vil hjælpe os. Vi vil rigtig gerne finde en med flair for tal, før på tirsdag, så vi ikke skal ud i ekstraordinær generalforsamling. Mvh Bestyrelsen / Susanne Formand
13. februar 2023
Husk vi holder vinterferie i denne uge. Derfor er al undervisning aflyst.
29. januar 2023
Vi afholder generalforsamling d. 28. februar kl. 19.00 i Mødelokale Lillebælt, i svømmehallen. Af hensyn til kage, skal du sende en sms til formand Susanne på 2424 4853, og fortælle hvor mange I kommer.
I år er Annette Fentz og Brina Barkholt på valg. Annette ønsker ikke genvalg.
Desuden har Kasserer Lene Konradsen (der ikke er på valg), valgt at hun stopper i år.
Vi mangler derfor både et bestyrelsesmedlem og en kasserer.
Til alm bestyrelses medlem søger vi dig, som har et alm kendskab til it, og kunne tænke sig at være vores it ansvarlige. Du kan blive oplært, både af os andre der ved lidt, men også af vores system udbyder. Det kræver ikke særlige it evner, men mere lysten og det naturlige flair for it, for at kunne løse denne opgave. Der vil mellem møderne være lidt arbejde, men ikke meget. Det er primært omkring sæson opstart, og ved events, der skal bruges ekstra tid. Vi bruger det system der hedder klubmodulet.
I forhold til kasserer, søger vi en der har flair for tal. Lene skal nok oplære i hvordan hun har gjort det, og der er mulighed for at komme på kursus hvis det ønskes. Det er dog vigtigt at du på forhånd ved lidt om regnskab. Der vil primært være arbejdsopgaver omkring årsregnskabet, og ved sæson afslutning. En opgave, der de fleste måneder ikke kræver mange arbejdstimer. Kasserer sidder også med i bestyrelsen og deltager i alle møder.
Vi håber rigtig meget, at vi kan finde 2 personer der vil stille op, for uden det er bestyrelsen ikke gyldig. Vi har det rigtig hyggeligt i bestyrelsen, og man laver primært det, man brænder for. Der er ikke vildt mange arbejdstimer i det, men man skal forvente at vi hjælpes ad, med de opgaver der er. Lene og Annette der stopper, har siddet i bestyrelsen i mange år, og det er længe siden deres børn stoppede med at svømme. Det er derfor fuldt forståeligt, at de nu giver deres pladser videre til andre. Hvis du vil høre mere, eller har lyst til at stille op, må du meget gerne kontakte Susanne på formandusk@gmail.com, så vi ved at nogen stiller op.
Dagsorden til generalforsamlingen er:
1: Valg af dirigent
2: Aflæggelse af beretning
3: Godkendelse af regnskab
4: Behandling af indkomne forslag (skal sendes til formanden på formandusk@gmail.com senest d. 20. februar 2023)
5: Valg til bestyrelsen
På valg er Annette Fentz (ønsker ikke genvalg)
Brina Barkholt (ønsker genvalg)
Lene Konradsen kasserer stopper uden for valgperioden og der skal vælges en afløser for 1 år.
6: Evt
15. januar 2023
Vi har lige fået et par ledige pladser på Begynder hold onsdag i lille bassin 16.30-17.00 . Primært til børn 5-7 år.
Tilmelding via hjemmesiden.
6. januar 2023
Husk svømning starter først i næste uge. 
1. januar 2023
Godt nytår til alle.
Husk at få fornyet armbånd (eller købt et) i løbet af uge 1. Receptionen har åbent mandag til torsdag 8-20 og fredag 8-18.
Der vil sandsynligvis være lang kø i uge 2, så derfor opfordres alle til at få det ordnet i uge 1.
I skal oplyse hvad dag barnet eller i selv svømmer. Vi ses på bassinkanten i uge 2.